Az utóbbi években reneszánszukat élik, a régi márkájú tárgyak. A klasszikus lakberendezési stílus és a retro keveréke, manapság rendkívül népszerű az egész világon. Ennek a divat hullámnak, nem kisebb képviselője és státusz szimbóluma Julia Roberts és Penelopé Cruz. A vintage kultúrának igen kedvezett, hogy a Kenzo és a Chanel rávilágított az örök klasszikus és a modern stílus közötti átmenetre az egyik kollekciójában. A húsz, harminc évvel ezelőtti tárgyak új értelmezést kaptak a lakberendezésben is. Amerikában a vintage tárgyak felhasználásáról már könyvet is írt, Tiffany Dublin. Mi teszi ezeket a darabokat értékessé? Fillérekért vagy vagyonokért jutnak hozzá a tulajdonosaik, nem tudni. Egy biztos, aki ennek a stílusnak kedvelője, érdemes szétnéznie a nagymama padlásán, a bolha piacokon és az interneten, hogy ráakadjon a páratlan kincsekre.
Tudtad?
A vintage szó, eredetileg borászati kifejezés volt. Páratlan minőségű, jó évjáratú borokra titulálták. Az utóbbi években a divatszakma is használja ezt a szót, ami a régi, klasszikus márkájú tárgyakat jelöli.
-
[thumb_image] [ps_rating]
-
[thumb_image] [ps_rating]
-
[thumb_image] [ps_rating]
-
[thumb_image] [ps_rating]
-
[thumb_image] [ps_rating]
-
[thumb_image] [ps_rating]